Blog

Blog

 

Bloedstollend spannend was het. Letterlijk tot en met de laatste race. Nieuwpoortweek gewonnen. Hapetee !

Toch nog spannend, haal ik het wel, haal ik het niet. Maar ik zit er alweer bij. Samen met Maurits, Felix, Milan en Maud ga ik in december naar Argentinie naar het WK optimist 2024!

Happekee !

Nog een sponsor erbij : Jong & Laan Accountants ! Heel erg gelukkig mee en super gemotiveerd om heel hard te gaan varen komend weekend voor de selecties. Ook zij brengen me een stapje dichterbij mijn Argentinie-droom.

Afgelopen weekend was het eerste selectie evenement voor de WK/EK selectie. Ik sta op dit moment 6e van Nederland. Nog 1 plekje verwijdert van een WK selectie. Maar wel als 1e voor de EK selectie.