Winnen op de Optisping

13-04-2025

Optispring, wat een leuk evenement. Deze had ik nog nooit gewonnen maar dit jaar dus wel ! Superblij want er was een grote internationale opkomst.

Naast een beker, kreeg ik ook nog een proefles e-foilen. Cool !

Share