Mijn eerste wedstrijdje in een optimist, buiten mijn eigen vereniging, was op Elburg.
Een klein zeiltje en een botsbootje, maar superleuk om te doen.
Je kunt jouw cookievoorkeuren hier aanpassen. Schakel de volgende categorieën in of uit en sla de selectie op.