Blog

Blog

 

Eerlijk gezegd was ik wel een klein beetje teleurgesteld dat ik geen derde ben geworden. Ik stond de eerste 3 dagen steeds op een tweede plek. De 4e dag was moeilijk en ik zakte naar een 4e plaats. Maar het scheelde maar 1 puntje. Toch heel blij met mijn prestaties.

Een top drie plek zeilen in minstens 1 van de 7 races. Dat was mijn doel. En dat is gelukt ! Overall was ik 8e en dat was geweldig !

NTT plaatsing

17-10-2022

Na een jaar jeugdploeg, ben ik nu geplaatst voor het Nationaal Trainings Team (NTT). Vorig jaar stond ik nog 42e op de ranking. Nu 17e van Nederland !

Vanuit Workum gingen we bijna direct door naar Scheveningen voor de top 40 Clinic. De beste 40 van Nederland kregen een uitnodiging om 3 dagen te komen trainen op de Noordzee.

De DYR 2022 was er eentje met belachelijk veel wind. Of zoals ze ook wel zeggen : de stront waait van de dijken of de uiers hangen horizontaal onder de koeien.....

U4 Workum

14-05-2022

En door....drukke tijden. United 4 in Workum. Deze keer in een 'hut' op camping it Soals.

Opa en Oma staan ook altijd voor me klaar als het gaat om zeilen. In de meivacantie had ik een clinic in Workum. Opa en oma namen me mee in de camper. Zij lekker kamperen en ik lekker zeilen